vrijdag, februari 22

Whispering paper

Via mijn shop op Etsy.com 'ontmoet' ik steeds meer leuke creatieve mensen.
Je zou eens moeten kijken hoeveel mooie vintage en handgemaakte dingen er te vinden zijn in Nederland en België. Allemaal rechtstreeks van de makers.

Één van die makers is Marthe van Whispering Paper. Ze is papierkunstenares en verkoopt haar werk via Etsy. Echt prachtig en zeer verfijnt!

Na een paar gezellige mailwisselingen, mocht ik voor haar een logostempel maken.
Kon ik meteen mijn nieuwe Pfeil-guts van 1mm gebruiken. (super tool!)
Dus ben ik lekker aan de slag gegaan en hier is het resultaat. Een stempel van 7 bij 4 cm met veel details. Veel plezier met je stempel, Marthe!

3 opmerkingen:

Karen zei

Wat een prachtige stempel weer, en inderdaad mooi gedetailleerd. De pfeil-gutsen, daar ben ik ook gek op. Ik ga de 1mm denk ik ook aanschaffen. De 0.5mm heb ik al, werkt ook fantastisch!

Ilse zei

Mooi!

S t e f a n i e zei

Heel fraai gedaan zeg!