dinsdag, juni 25

Adreskader


Enveloppen van geboortekaartjes of trouwkaarten kun je nét dat beetje extra geven met een mooi adreskadertje. Op verzoek heb ik dit kader ontworpen en daar een stempel van gemaakt. Het speelse randje vond ik heel goed passen bij een geboortekaartje.

Als je verschillende tinten inkt in huis haalt, is zo'n kadertje voor zoveel leuks te gebruiken. Op een witte envelop met grijze inkt, oogt het heel rustig en chic. 
Met felle kleurtjes is het randje weer prachtig bij een uitnodiging voor een kinderverjaardag. Of als etiket voor je schoolspullen.

Dit is het unieke aan stempels!

1 opmerking:

Nicky zei

Hoi Jes,

Ik was net op internet een beetje aan het zoeken naar een adreskader stempel en toen kwam ik jouw blog tegen! Je maakt echt mooie stempels!

Ik zag dat je eerder al eens zoiets gemaakt had en ben benieuwd of ik zoiets ook bij jou kan kopen. Natuurlijk wil ik weten wat de prijs er van is en wat de afmeting van het adreskader is (ik schrijf zelf namelijk niet zo heel erg klein).

Ik wil het gaan gebruiken op de enveloppen van het geboortekaartje...

Liefs Nicky