zaterdag, juli 27

Familiestempel




 



Deze familiestempel (in twee ontwerpen) is wel heel handig in gebruik. In één keer alle leden van je familie op een (kerst)kaartje of verhuisbericht. Door het ronde ontwerp is de stempel ook heel leuk om kadootjes mee te versieren. Bv. als sticker op een kadootje of op een DIY wikkel om een fles wijn.
Je kunt er zelfs je 'homemade' briefpapier of kadopapier mee maken. 
Wat een mogelijkheden!!!

Bij dit stempelontwerp heb ik gekozen voor een polymeer uitvoering. 
Alle letters blijven strak en dat komt het ontwerp ten goede.
Afdrukgrootte is 3.5 cm doorsnede.


Bestelinformatie:
Voor actuele prijzen en andere informatie kun je vrijblijvend mailen naar 
info@ik-stempel.nl.

Het stempelblokje wordt afgewerkt met een kleurrijk randje en front. 
Je kunt kiezen tussen de kleuren rood, hard roze, blauw, donker (kobalt) blauw, groen, zwart en grijs.

Stuur een mail naar info@ik-stempel.nl met je wensen. Na goedkeuring van het ontwerp, dat je via een mail toegezonden krijgt, maak ik er een kleurrijke familiestempel van.
Via de mail ontvang je de betalingsgegevens. Na ontvangst van de betaling wordt de stempel naar je verzonden.

*bij extra wensen kan de prijs worden verhoogd. 

Groetjes,
Jes

3 opmerkingen:

S t e f a n i e zei

Hoi Jess, gaat iets niet helemaal goed in het plaatsen van mijn reactie, hij kwam drie keer op te staan en nu weer iets te ijverig geweest in het verwijderen :-)
Ziet er hartstikke goed uit, deze polymeer stempels!
Snijd je deze ook met de hand?
Groetjes!
Stefanie

Jes Brabers zei

Hoi Stefanie, deze stempels ontwerp ik wel, maar worden met een belichter gemaakt. Dus niet handgesneden. Handgesneden is prachtig, maar deze keer koos ik voor polymeer. Veel groetjes, Jes

S t e f a n i e zei

Cool!!
En het ziet er hartstikke mooi uit. Mooi juist dat je nu die keuze kunt maken & professioneel hoor! Good Luck!
Groetjes Stefanie