donderdag, augustus 15

Stempelworkshop





Mijn dochter vierde gisteren haar verjaardag. Zoals elke ouder zoek je ieder jaar weer naar een leuke activiteit en ik ben dit keer dicht bij mezelf gebleven: een stempelworkshop! 11 gezellige meiden (incl. de drie van mij) schoven aan rond de tafel. Dat was de ideale test. Hoe krijg je ze aan de gang en lukt het met het uitsnijden? Ik was enorm verrast door alle mooie en knap uitgesneden stempels. Mijn dochter van 5 showt, op de foto hierboven, haar eerste naamstempel. Toch knap voor iemand die net ik groep 3 is begonnen. Het hanteren van een guts bleek minder ingewikkeld dan ik had gedacht. De pleisters lagen binnen handbereik, maar waren gelukkig niet nodig. Ze hebben er erg van genoten en ik ook.

Bij een kinderverjaardag hoort ook een snoepzak. Om de hoeveelheid suiker een beetje in de hand te houden, deed ik er ook andere leuke spulletjes bij. Voor elk kind maakte ik een 'snor' stempeltje in zo'n lief klein doosje. Op de tasjes stempelde ik een leuke strik stempel.






2 opmerkingen:

Heleen de Bruijn zei

Gefeliciteerd met je jarige dochter! Wat een leuk idee om kinderen zelf stempels te laten maken en wat een verrassing om te zien wat ze kunnen en hoe leuk het resultaat is. En dan die snorrenstempels... ❤ Mag ik volgende keer ook komen ;)?

S t e f a n i e zei

Gefeliciteerd! Wow, super wat een vijfjarige alkan met een guts! Heel leuk dat je dit gedaan hebt en wat een feestelijke (en verzorgde) tasjes. Zo'n feestje met prachttasjes wil elke jarige job wel!!
Groetjes Stefanie